Go to content
UR Home

Neue Märkte - wo liegen die zukünftigen Marktchancen für private Banken?

Bartmann, Dieter (1999) Neue Märkte - wo liegen die zukünftigen Marktchancen für private Banken? Management-Information: Neue Märkte, neue Produkte, neue Vertriebswege als strategische Herausforderung für die Geschäftsleitungen der privaten Banken, vbo - Vereinigung für Bankbetriebsorganisation 10, pp. 10-28.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Article
Date:1999
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Wirtschaftsinformatik > Alumni or Retired Professors > Prof. Dr. Dieter Bartmann
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Yes
Item ID:6358
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons