Go to content
UR Home

E-Commerce in Deutschland – Fakten statt Mythen

Stahl, Ernst, Krabichler, Thomas, Wittmann, Georg and Guck, Andreas (2008) E-Commerce in Deutschland – Fakten statt Mythen. Manual, Regensburg.

[img]
Preview
PDF
E-Commerce in Deutschland – Fakten statt Mythen
Download (4MB)
Date of publication of this fulltext: 05 Aug 2009 13:52

Other URL: http://www.ecommerce-leitfaden.de/e-commerce-in-deutschland.html


Abstract

Der Trend, dass zunehmend mehr Unternehmen das Internet als Vertriebskanal für sich entdecken, hält weiter an. Dies ist eines der Ergebnisse der aktuellen Studie „E-Commerce in Deutschland“, die ibi research an der Universität Regensburg gemeinsam mit den Partnern atriga, ConCardis, creditPass, etracker, EURO-PRO, Hermes Logistik Gruppe, Saferpay und xt:Commerce vorgelegt hat. Weitere ...

plus


Export bibliographical data



Item type:Monograph (Manual)
Date:November 2008
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Wirtschaftsinformatik > Alumni or Retired Professors > Prof. Dr. Dieter Bartmann
Keywords:E-Commerce in Deutschland, Vertriebsmanagement und Web-Controlling, Zahlungsabwicklung, Risiko- und Forderungsmanagement, Versandabwicklung und Verkauf ins Ausland
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:No, this document will not be refereed
Created at the University of Regensburg:Yes
Item ID:6671
Owner only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons