Go to content
UR Home

Unternehmenspublizität im Spannungsfeld nationaler Prägung und internationaler Harmonisierung

Haller, Axel (2000) Unternehmenspublizität im Spannungsfeld nationaler Prägung und internationaler Harmonisierung. In: Haller, Axel and Raffournier, Bernard and Walton, Peter, (eds.) Unternehmenspublizität im internationalen Wettbewerb. Schäffer-Poeschel, Stuttgart, pp. 3-72. ISBN 3-7910-0941-9.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book section
Date:2000
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Financial Accounting and Auditing (Prof. Dr. Axel Haller)
Interdisciplinary Subject Network:Immobilien- und Kapitalmärkte
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Item ID:7994
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons