Go to content
UR Home

Segmentpublizität

Haller, Axel (2002) Segmentpublizität. In: Ballwieser, Wolfgang and Coenenberg, A. and Wysocki, K. von, (eds.) Handwörterbuch der Rechnungslegung und Prüfung. 2. Auflage. Enzyklopädie der Betriebswirtschaftslehre, 8. Schäffer-Poeschel, Stuttgart, Sp. 2187-2200. ISBN 3-7910-8046-6.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book section
Date:2002
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Financial Accounting and Auditing (Prof. Dr. Axel Haller)
Interdisciplinary Subject Network:Immobilien- und Kapitalmärkte
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Item ID:8014
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons