Anzahl der Einträge: 10.
2010
Palonen, Tuire und
Gruber, Hans
(2010)
Satunnainen, rutiininomainen ja tietoinen osaaminen.
In:
Collin, Kaija und
Paloniemi, S. und
Rasku-Puttonen, H. und
Tynjälä, Päivi, (eds.)
Luovuus, oppiminen ja asiantuntijuus.
WSOYpro, Helsinki, 41–56.
ISBN 978-951-0-36345-4.
Volltext nicht vorhanden.
2008
2007
Palonen, Tuire,
Lehtinen, Erno und
Gruber, Hans
(2007)
Asiantuntijuuden verkostot.
In:
Eteläpelto, Anneli und
Collin, Kaija und
Saarinen, Jaana, (eds.)
Työ, identiteetti ja oppiminen.
WSOY Oppimateriaalit, Helsinki, 283–304.
ISBN 9789510328552.
Volltext nicht vorhanden.
Gruber, Hans und
Palonen, Tuire
(2007)
Epilogue.
In:
Gruber, Hans und
Palonen, Tuire, (eds.)
Learning in the workplace - new developments.
Research in educational sciences, 32.
Finnish Educational Research Association (FERA), Turku, 251–253.
ISBN 978-952-5401-32-5.
Volltext nicht vorhanden.
Gruber, Hans und
Palonen, Tuire, eds.
(2007)
Learning in the workplace - new developments.
Research in educational sciences, 32.
Finnish Educational Research Association (FERA), Turku.
ISBN 978-952-5401-32-5.
Volltext nicht vorhanden.
Gruber, Hans und
Palonen, Tuire
(2007)
Preface.
In:
Gruber, Hans und
Palonen, Tuire, (eds.)
Learning in the workplace - new developments.
Research in educational sciences, 32.
Finnish Educational Research Association (FERA), Turku, 3–6.
ISBN 978-952-5401-32-5.
Volltext nicht vorhanden.
Gruber, Hans ,
Palonen, Tuire,
Rehrl, Monika und
Lehtinen, Erno
(2007)
Understanding the nature of expertise: Individual knowledge, social resources and cultural context.
In:
Gruber, Hans und
Palonen, Tuire, (eds.)
Learning in the workplace - new developments.
Research in educational sciences, 32.
Finnish Educational Research Association (FERA), Turku, 227–250.
ISBN 978-952-5401-32-5.
Volltext nicht vorhanden.
2006
Rehrl, Monika,
Palonen, Tuire und
Gruber, Hans
(2006)
Expertise development in science.
In:
Boshuizen, H. P. A., (ed.)
Lifelong learning of professionals: Exploring implications of a transitional labour market. Proceedings of the 3rd EARLI SIG Professional Learning and Development Conference.
Open University of the Netherlands, Heerlen.
Volltext nicht vorhanden.
Diese Liste wurde erzeugt am Thu Mar 28 16:11:43 2024 CET.