Go to content
UR Home

Die Werbewirkung emotionaler Printwerbung für technische Produkte

Helm, Roland and Gierl, H. (1999) Die Werbewirkung emotionaler Printwerbung für technische Produkte. Planung & Analyse: Zeitschrift für Marktforschung und Marketing 26 (3), pp. 59-62.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item Type:Article
Date:1999
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited On:23 Nov 2010 10:42
Last Modified:15 Jul 2011 10:26
Item ID:18344
Owner Only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de
Dissertations: dissertationen@ur.de
Research data: daten@ur.de
Contact persons