Go to content
UR Home

Marketing Arbeitsbuch: für die Prüfungsvorbereitung. 2. Aufl.

Gierl, H. and Helm, Roland and Böhme, A. and Höser, H. and Oetzel, U. and Stich, A. (1995) Marketing Arbeitsbuch: für die Prüfungsvorbereitung. 2. Aufl. Uni-Taschenbücher, 1801. G. Fischer, Stuttgart. ISBN 3-8252-1801-5.

This is the latest version of this item.

Full text not available from this repository.

Export bibliographical data

Item type:Book
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:26 Nov 2010 06:35
Last modified:15 Jul 2011 10:26
Item ID:18433

Available versions of this item

Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server


Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons