Startseite UB

Marketing Arbeitsbuch: für die Prüfungsvorbereitung. 2. Aufl.

Gierl, H. and Helm, Roland and Böhme, A. and Höser, H. and Oetzel, U. and Stich, A. (1995) Marketing Arbeitsbuch: für die Prüfungsvorbereitung. 2. Aufl. Uni-Taschenbücher, 1801. G. Fischer, Stuttgart. ISBN 3-8252-1801-5.

This is the latest version of this item.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item Type:Book
Date:1995
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Betriebswirtschaft, insbesondere Strategisches Industriegütermarketing (Prof. Dr. Roland Helm)
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Owner: Ingrid Mittermeier
Deposited On:26 Nov 2010 06:35
Last Modified:15 Jul 2011 10:26
Item ID:18433

Available Versions of this Item

Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact