Startseite UR

Biblioteka: Klucz Do Sukcesu Uzytkownikow = Library: The Key To Users' Success

Ball, Rafael (2008) Biblioteka: Klucz Do Sukcesu Uzytkownikow = Library: The Key To Users' Success. In: Nicht ausgewählt ePublikacje Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego = ePublications of Information and Libraagiellonian Universityry Science Institute of the J, 5. Wydawn. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków, S. 1-14.

[img]
Vorschau
PDF
Download (86kB)

Zusammenfassung

Evaluating and guaranteeing customer satisfaction in the long-term is an integral part of quality management in libraries. Quality is defined as “all of the characteristics and features of a product or a service, which relate to their suitability for fulfilling fixed or given requirements” [EOQ 1976] and it is determined by the subjective evaluation of the customer. Surveys are used to gather ...

plus


Bibliographische Daten exportieren



Dokumentenart:Buchkapitel
Datum:2008
Zusätzliche Informationen (Öffentlich):CD-Rom
Institutionen:Zentrale Einrichtungen > Universitätsbibliothek
Dewey-Dezimal-Klassifikation:000 Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke > 020 Bibliotheks- und Informationswissenschaft
Status:Unbekannt / Keine Angabe
Begutachtet:Unbekannt / Keine Angabe
An der Universität Regensburg entstanden:Unbekannt / Keine Angabe
Eingebracht am:23 Jan 2009 09:05
Zuletzt geändert:13 Mrz 2014 10:34
Dokumenten-ID:5593
Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags

Downloads

Downloads im Monat während des letzten Jahres

  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de

Dissertationen: dissertationen@ur.de

Forschungsdaten: daten@ur.de

Ansprechpartner