Go to content
UR Home

Publications by Puhlmann, A.

Up a level
Export as
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item type | No Grouping
Jump to: 2000
Number of items: 1.

2000

Helm, Roland and Gierl, H. and Puhlmann, A. (2000) Strategien der Hersteller zur Motivation des Handels: Eine kausalanalytische Untersuchung der zwischenbetrieblichen Zusammenarbeit im Konsumgüterbereich. In: Trommsdorff, Volker, (ed.) Handelsforschung 1999/00: Verhalten im Handel und gegenüber dem Handel. Gabler, Wiesbaden, pp. 233-252. ISBN 3-409-11616-8. Fulltext not available.

This list was generated on Thu Sep 29 00:14:45 2016 CEST.
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons