Go to content
UR Home

Publications by Rill, Michael

Up a level
Export as
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item type | No Grouping
Jump to: 2006
Number of items: 5.

2006

Bartmann, Dieter and Niemeyer, Vanessa and Rill, Michael (2006) ibi Website Rating 2006 – Beratungsqualität im Web. ibi research GmbH, Regensburg. Fulltext not available.

Niemeyer, Vanessa and Rill, Michael (2006) And the Winner is ... geldinstitute 37 (1), p. 47. Fulltext not available.

Rill, Michael (2006) Gestaltung der Bank-Kunde-Interaktion im Internet. PhD, ibi research an der Universität Regensburg GmbH. Fulltext not available.

Niemeyer, Vanessa and Rill, Michael (2006) Online Banking: Vertriebspotenziale nutzen. Die Bank: Zeitschrift für Bankpolitik und Bankpraxis 2006 (6), pp. 72-74. Fulltext not available.

Rill, Michael (2006) Sparkassen haben die Nase vorn. Bankmagazin: für Führungskräfte der Finanzwirtschaft (3), pp. 46-47. Fulltext not available.

This list was generated on Thu Jun 30 17:50:55 2016 CEST.
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Phone +49 941 943-2759
Contact