Go to content
UR Home

Tourismus in Vorarlberg: empirische Analysen zur Bedeutung von Informations- und Angebotsstrukturen

Schmude, Jürgen (1996) Tourismus in Vorarlberg: empirische Analysen zur Bedeutung von Informations- und Angebotsstrukturen. WRU-Berichte, 6. Selbstverlag des Inst. für Wirtschaftsgeographie der Universität, München. ISBN 3-931349-05-5.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book
Date:1996
Institutions:Philosophy, Art History, History, and Humanities > Institut für Geographie > Lehrstuhl für Wirtschaftsgeographie
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
900 History & geography > 910 Geography & travel
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Item ID:1063
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons