Startseite UR

What Readers Want to Experience: An Approach to Quantify Conversational Maxims with Preferences for Reading Behaviour

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-299115
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.29911
Knäusl, Hanna ; Ludwig, Bernd
[img]
Vorschau
PDF
(6MB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 08 Mai 2014 08:38


Zusammenfassung

Searching information on web pages is a tedious task for users as web servers provide complete web pages and do not tailor their content to the user's current information need. This leaves an enormous amount of workload for the user and influences his emotional attitude towards the whole task even if a search engine has filtered pages that are relevant to a user query. In this paper, we propose ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner