Startseite UR

Social Engagement and Customer Profitability in Online Customer Networks

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-340704
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.34070
Klier, Julia ; Klier, Mathias ; Lindner, Georg
[img]
Vorschau
PDF
(379kB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 18 Jul 2016 10:40


Zusammenfassung

The rapid growth of the Internet has led to a revolution in the relationship between customers and companies. After the first experiences on social media platforms, companies started hosting their own online customer networks where formerly passive consuming customers are able to connect, share, and cooperate with each other and the company. This social engagement of customers is generally ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner