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Social Engagement and Customer Profitability in Online Customer Networks

URN zum Zitieren dieses Dokuments: urn:nbn:de:bvb:355-epub-340704

Klier, Julia, Klier, Mathias und Lindner, Georg (2016) Social Engagement and Customer Profitability in Online Customer Networks. In: European Conference on Information Systems (ECIS), June 12-15, 2016, Istanbul, Turkey.

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Andere URL zum Volltext: https://aisel.aisnet.org/ecis2016_rp/69


Zusammenfassung

The rapid growth of the Internet has led to a revolution in the relationship between customers and companies. After the first experiences on social media platforms, companies started hosting their own online customer networks where formerly passive consuming customers are able to connect, share, and cooperate with each other and the company. This social engagement of customers is generally ...

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Dokumentenart:Konferenz- oder Workshop-Beitrag (Paper)
Datum:Juni 2016
Zusätzliche Informationen (Öffentlich):Proceedings of the 24th European Conference on Information Systems (ECIS), Istanbul, Turkey, June 12-15, 2016 (pp. 1-15). Research Papers
Institutionen:Wirtschaftswissenschaften > Institut für Wirtschaftsinformatik
Stichwörter / Keywords:Online Customer Network, Social Engagement, Customer Profitability, Social Network Analysis
Dewey-Dezimal-Klassifikation:300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft
Status:Veröffentlicht
Begutachtet:Ja, diese Version wurde begutachtet
An der Universität Regensburg entstanden:Ja
Eingebracht am:18 Jul 2016 10:40
Zuletzt geändert:01 Jun 2018 17:54
Dokumenten-ID:34070
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