Startseite UR

"What does the customer want to tell us?" - An automated classification approach for social media posts at SMEs.

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-358920
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.35892
Schwaiger, Josef Michael ; Lang, Markus ; Johannsen, Florian ; Leist, Susanne
[img]
Vorschau
PDF
(1MB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 12 Jul 2017 07:45


Zusammenfassung

Social media posts created by customers capture a lot of business relevant information for decision-makers, e.g., current consumer expectations on products and services. For that purpose, the social media posts need to be analyzed thoroughly. In this respect, a topic-related classification facilitates managerial decision-making because business-relevant topics, social media users discuss about, ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner