Startseite UR

Which Updates During an Equity Crowdfunding Campaign Increase Crowd Participation?

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-365017
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.36501
Block, Jörn ; Hornuf, Lars ; Moritz, Alexandra
[img]
Vorschau
Lizenz: Creative Commons Namensnennung 4.0 International
PDF - Veröffentlichte Version
(864kB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 24 Jan 2018 11:12



Zusammenfassung

Start-ups often post updates during equity crowdfunding campaigns. However, little is known about the effects of such updates on crowd participation. We investigate this question by using hand-collected data from 71 funding campaigns and 39,399 investment decisions on two German equity crowdfunding portals. Using a combination of different empirical research techniques, we find that posting an ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner