Startseite UR

Identifying Value-adding Users in Enterprise Social Networks

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-522128
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.52212
Schmid, Isabel ; Wehner, Benjamin ; Leist, Susanne
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 28 Apr 2022 09:33



Zusammenfassung

Enterprise Social Networks (ESN) have been gaining increasing attention both in academia and practice. In previous works, different user types were identified in ESN. However, there is no clear definition of value-adding users, their characteristics and how this type of user can be identified. Based on a literature review, we show that value-adding users are defined in different ways in respect ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner