Go to content
UR Home

Personality-related Competencies of (Prospective) Teachers

URN to cite this document:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-529804
DOI to cite this document:
10.5283/epub.52980
Forster, Markus Stephan
Date of publication of this fulltext: 06 Oct 2022 12:58


Abstract (English)

This thesis presents three publications of empirical studies. The publications and their results are an integral part of the project "MORE" (Meaningful Occupational REflection) - a sub-project of "KOLEG2 - Kooperative Lehrerbildung Gestalten 2", a project at the University of Regensburg, which is a part of the "Qualitätsoffensive Lehrerbildung", a joint initiative of the Federal Government and ...

plus

Translation of the abstract (German)

Diese Arbeit stellt drei Publikationen empirischer Studien vor. Die Publikationen und deren Ergebnisse sind integraler Bestandteil des Projekts „MORE“ (Meaningful Occupational REflection) – ein Teilprojekt von „KOLEG2 – Kooperative Lehrerbildung Gestalten 2“, einem Projekt an der Universität Regensburg, das Teil der „ Qualitätsoffensive Lehrerbildung“, eine gemeinsame Initiative von Bund und ...

plus


Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de
0941 943 -4239 or -69394

Dissertations: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Research data: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Contact persons