Startseite UR

Industrial Innovation Management in the Age of Digital Transformation: The Risk of too strong Selling Capabilities

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-553911
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.55391
Endres, Herbert ; Auburger, Julia ; Helm, Roland
[img]Lizenz: Creative Commons Namensnennung 4.0 International
PDF - Veröffentlichte Version
(984kB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 05 Feb 2024 09:27



Zusammenfassung

Abstract In the rapidly evolving landscape of industrial innovation, a major hurdle for business customers is the inherent uncertainty associated with adopting new products. This uncertainty is often exacerbated by the digital transformation, which contributes to an overwhelming influx of information. Central to this challenge is the inadequacy of knowledge transfer from salespeople to ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner