Go to content
UR Home

Leistungsprozesse im Kundenbeziehungsmanagement - Identifizierung und Modellierung für ausgewählte Kundentypen

Zellner, Gregor (2004) Leistungsprozesse im Kundenbeziehungsmanagement - Identifizierung und Modellierung für ausgewählte Kundentypen. PhD, Universität St. Gallen.

Full text not available from this repository.

Other URL: http://www.biblio.unisg.ch/www/edis.nsf/wwwDisplayIdentifier/2838


Export bibliographical data



Item type:Thesis (PhD)
Date:2004
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Wirtschaftsinformatik > Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik III - Business Engineering (Prof. Dr. Susanne Leist)
Keywords:Kundenbeziehungsmanagement, Leistungsprozesse
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 300 Social sciences
Status:Published
Refereed:Yes, this version has been refereed
Created at the University of Regensburg:No
Item ID:6609
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons