Startseite UR

The Developing Electronic Messaging Market in the United States: Market overview and analysis of key competitors

Dowling, Michael und Singh, Sanjay (1994) The Developing Electronic Messaging Market in the United States: Market overview and analysis of key competitors. Telematics and Informatics 11 (1), S. 61-76.

Im Publikationsserver gibt es leider keinen Volltext zu diesem Eintrag.

Zum Artikel beim Verlag (über DOI)


Zusammenfassung

This article provides a brief overview of a new market for electronic messaging that is developing from the merging of the markets for electronic mail (E-mail) and electronic data interchange (EDI) in the United States. This merging is, in part, being driven by standards such as X.400 and X.435 which provide a basis for sending documents both free form, as is common with E-mail, and more ...

plus


Bibliographische Daten exportieren



Dokumentenart:Artikel
Datum:1994
Institutionen:Wirtschaftswissenschaften > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Innovations- und Technologiemanagement (Prof. Dr. Michael Dowling)
Identifikationsnummer:
WertTyp
10.1016/0736-5853(94)90019-1DOI
Dewey-Dezimal-Klassifikation:300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft
Status:Veröffentlicht
Begutachtet:Ja, diese Version wurde begutachtet
An der Universität Regensburg entstanden:Nein
Eingebracht am:08 Apr 2009 09:05
Zuletzt geändert:24 Mai 2018 10:16
Dokumenten-ID:7072
Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de

Dissertationen: dissertationen@ur.de

Forschungsdaten: daten@ur.de

Ansprechpartner