Go to content
UR Home

Soziale und regionale Erfolgsfaktoren von Unternehmensgründungen

Schmude, Jürgen, Lang-von Wins, Thomas, Leiner, Robert and Rosenstiel, Lutz von (2002) Soziale und regionale Erfolgsfaktoren von Unternehmensgründungen. In: Schmude, Jürgen, (ed.) Unternehmensgründungen: interdisziplinäre Beiträge zum Entrepreneurship Research. Physica-Verlag, Heidelberg, pp. 97-136. ISBN 3-7908-1503-9.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book section
Date:2002
Institutions:Philosophy, Art History, History, and Humanities > Institut für Geographie > Lehrstuhl für Wirtschaftsgeographie
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
900 History & geography > 910 Geography & travel
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Item ID:948
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons