Startseite UR
![]() | Eine Stufe nach oben |
Brembs, Björn, Wilkinson, E., Reyes, F., Baxter, D. A. und Byrne, J. H.
(2001)
Operant conditioning using self-stimulation in Aplysia.
In: Elsner, Norbert und Kreutzberg, George W., (eds.)
Göttingen neurobiology report 2001.
Thieme, Stuttgart.
Brembs, Björn, Wolf, R. und Heisenberg, M.
(1999)
Classical Questions in an Operant Learning Paradigm.
In: Elsner, Norbert und Eysel, Ulf, (eds.)
Göttingen neurobiology report 1999.
Thieme, Stuttgart, S. 545.
Wolf, R., Brembs, Björn und Heisenberg, M.
(1998)
Classification of learning in tethered flying Drosophila.
In: Elsner, Norbert und Wehner, Rüdiger, (eds.)
New neuroethology on the move : proceedings of the 26th Göttingen Neurobiology Conference 1998.
Thieme, Stuttgart, S. 111.
Brembs, Björn, Wolf, R. und Heisenberg, M.
(1998)
Operant and Classical Learning at the Flight Simulator: What is the Role of the Context?
In: Elsner, Norbert und Wehner, Rüdiger, (eds.)
New neuroethology on the move : proceedings of the 26th Göttingen Neurobiology Conference 1998.
Thieme, Stuttgart, S. 514.
Brembs, Björn, Wolf, R. und Heisenberg, M.
(1997)
Is operant behavior facilitating classical conditioning of Drosophila at the flight simulator?
In: Elsner, Norbert und Waessle, H., (eds.)
Göttingen neurobiology report 1997.
Thieme, Stuttgart, S. 652.
Publikationsserver
Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394
Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904
Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707