Startseite UB

Methode zur wertorientierten Analyse und Gestaltung der Kundenbeziehung - Zur Rolle des Service Integrators im Privatkundengeschäft von Kreditinstituten

Heinrich, Bernd (2002) Methode zur wertorientierten Analyse und Gestaltung der Kundenbeziehung - Zur Rolle des Service Integrators im Privatkundengeschäft von Kreditinstituten. Dissertationsschrift. Logos-Verlag, Berlin. ISBN 3-89722-929-3 .

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item Type:Book
Date:2002
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Wirtschaftsinformatik > Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik II (Prof. Dr. Bernd Heinrich)
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Owner: Pub Heinrich
Deposited On:03 Feb 2012 06:56
Last Modified:16 May 2012 11:42
Item ID:23338
Owner Only: item control page
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact