Startseite UB

Das Geschäftsmodell als Instrument zur Positionierung des Unternehmens

Heinrich, Bernd (2002) Das Geschäftsmodell als Instrument zur Positionierung des Unternehmens. In: Leist, Susanne and Winter, R., (eds.) Retail Banking im Informationszeitalter: integrierte Gestaltung der Geschäfts-, Prozess- und Applikationsebene. Business engineering. Springer, Berlin, pp. 53-72. ISBN 3-540-42776-7.

[img]
Preview
PDF
Download (101kB)

Export bibliographical data



Item Type:Book Section
Date:2002
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Wirtschaftsinformatik > Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik II (Prof. Dr. Bernd Heinrich)
Subjects:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Owner: Pub Heinrich
Deposited On:03 Feb 2012 07:25
Last Modified:13 Mar 2014 18:52
Item ID:23352
Owner Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact