Go to content
UR Home

Das Geschäftsmodell als Instrument zur Positionierung des Unternehmens

Heinrich, Bernd (2002) Das Geschäftsmodell als Instrument zur Positionierung des Unternehmens. In: Leist, Susanne and Winter, R., (eds.) Retail Banking im Informationszeitalter: integrierte Gestaltung der Geschäfts-, Prozess- und Applikationsebene. Business engineering. Springer, Berlin, pp. 53-72. ISBN 3-540-42776-7.

[img]
Preview
PDF
Download (101kB)

Export bibliographical data



Item type:Book section
Date:2002
Institutions:Business, Economics and Information Systems > Institut für Wirtschaftsinformatik > Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik II (Prof. Dr. Bernd Heinrich)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 330 Economics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited on:03 Feb 2012 07:25
Last modified:17 Nov 2015 15:42
Item ID:23352
Owner only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons