Anzahl der Einträge: 2.
Buchkapitel
Schmeisser, C.,
Krauss, Stefan ,
Bruckmaier, G.,
Ufer, S. und
Blum, W.
(2013)
Transmissive and constructivist beliefs of in-service mathematics teachers and of beginning university students.
In:
Li, Yeping und
Moschkovich, Judit N., (eds.)
Proficiency and beliefs in learning and teaching mathematics : learning from Alan Schoenfeld and Günter Törner.
Mathematics teaching and learning, 3.
Sense Publ., Rotterdam, S. 51-67.
ISBN 978-94-6209-297-6; 94-620-9297-4.
Zugang zum Volltext eingeschränkt.
Bruckmaier, G.,
Krauss, Stefan ,
Blum, W. und
Neubrand, M.
(2012)
Zur Auswahl und Anordnung von Mathematik-Aufgaben – Eine Untersuchung im Rahmen der COACTIV-Studie.
In:
Ludwig, Matthias und
Kleine, M., (eds.)
Beiträge zum Mathematikunterricht 2012 . Band 1.
WTM, Münster, S. 153-156.
Zugang zum Volltext eingeschränkt.
Diese Liste wurde erzeugt am Sat May 4 10:30:07 2024 CEST.