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Publikationen von Hopf, Marcus

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Artikel

Binder, Markus, Heinrich, Bernd , Hopf, Marcus und Schiller, Alexander (2022) Global reconstruction of language models with linguistic rules – Explainable AI for online consumer reviews. Electronic Markets.

Heinrich, Bernd , Hopf, Marcus, Lohninger, Daniel, Schiller, Alexander und Szubartowicz, Michael (2020) Something’s Missing? A Procedure for Extending Item Content Data Sets in the Context of Recommender Systems. Information Systems Frontiers (ISF).

Heinrich, Bernd , Hopf, Marcus, Lohninger, Daniel, Schiller, Alexander und Szubartowicz, Michael (2019) Data Quality in Recommender Systems: The Impact of Completeness of Item Content Data on Prediction Accuracy of Recommender Systems. Electronic Markets (EM). Volltext nicht vorhanden.

Konferenz- oder Workshop-Beitrag

Heinrich, Bernd , Hollnberger, Theresa, Hopf, Marcus und Schiller, Alexander (2022) Long-term Sequential and Temporal Dynamics in Online Consumer Ratings. In: European Conference on Information Systems (ECIS), 20th June to 25th of June 2022, Timisoara, Romania. Zugang zum Volltext eingeschränkt.

Hochschulschrift der Universität Regensburg

Hopf, Marcus (2022) Artificial Intelligence for Online Review Platforms - Data Understanding, Enhanced Approaches and Explanations in Recommender Systems and Aspect-based Sentiment Analysis. Dissertation, Universität Regensburg.

Diese Liste wurde erzeugt am Wed May 15 22:24:29 2024 CEST.
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