Startseite UB

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 5.

Article

Mark, Antje and Bley, Sabine and Helm, Roland (2009) The effect of free product premiums on attitudes and buying intention for durable goods: moderating effects of value and product premium fit in the dual mediation model. European retail research 23 (1), pp. 21-45. Volltext nicht vorhanden.

Helm, Roland and Mark, Antje (2007) Implications from cue utilisation theory and signalling theory for firm reputation and the marketing of new products. International Journal of Product Development (IJPD) 4 (3/4), pp. 396-411. Volltext nicht vorhanden.

Helm, Roland and Mark, Antje and Bley, Sabine (2007) Kleine Absatzförderer. www.science-factory.de 9 (3), pp. 7-9. Volltext nicht vorhanden.

Helm, Roland and Mark, Antje (2005) Akzeptanz von E-Mail- und SMS-Werbung. Transfer, Werbeforschung & Praxis 50 (4), pp. 10-13. Volltext nicht vorhanden.

Helm, Roland and Mark, Antje and Fischer, Lars-Johann (2003) Externe Qualitätskontrolle und Qualitätssignale in der Wirtschaftsprüfung: Eine empirische Evaluierung des Nutzens für Mandanten. Die Wirtschaftsprüfung: WPg 56 (23), pp. 1301-1309. Volltext nicht vorhanden.

This list was generated on Fri Dec 19 13:16:57 2014 CET.
  1. University

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Telefon 0941 943-2759
Contact