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Haller, Axel, Klockhaus, V. und Stolowy, H. (2001) La comptabilisation des marques: en France, en Allemagne et selon les règles de l´IASC. Comptabilité, contrôle, audit: la revue de l'association francophone de comptabilité 7, S. 41-60. Volltext nicht vorhanden.

Haller, Axel, Klockhaus, V. und Stolowy, H. (2001) Accounting for Brands in France and Germany Compared with IAS 38 (Intangible Assets): An Illustration of the Difficulty of International Harmonization. The International Journal of Accounting 36 (2), S. 147-167. Volltext nicht vorhanden.

Haller, Axel, Klockhaus, V. und Stolowy, H. (1999) Une illustration des difficultés de l´harmonisation internationale: La comptabilisation des marques en France, en Allemagne et selon les règles de l`IASC. Les cahiers de recherche 675. Volltext nicht vorhanden.

Haller, Axel und Stolowy, H. (1998) Value Added in Financial Accounting: A Comparative Study of Germany and France. Advances in international accounting: a research annual 11, S. 23-51. Volltext nicht vorhanden.

Haller, Axel und Stolowy, H. (1996) Accounting for Brands, a Comparison between IASC, Fance and Germany. Les cahiers de recherche 572. Volltext nicht vorhanden.

Haller, Axel und Stolowy, H. (1995) Value Added Accounting in Germany and France. Les cahiers de recherche 547. Volltext nicht vorhanden.

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