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Six Sigma as a Business Process Management Method in Services: Analysis of the Key Application Problems

Johannsen, Florian, Leist, Susanne und Zellner, Gregor (2010) Six Sigma as a Business Process Management Method in Services: Analysis of the Key Application Problems. Information Systems and E-Business Management 8 (4).

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Zusammenfassung

Apart from being applied in production, Six Sigma has grown considerably in importance as a business process management (BPM) method in services. The transfer of the method from production to service applications does, however, pose problems which affect the success of implementing Six Sigma as a BPM method in services. For a successful application of the Six Sigma method in services it is ...

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Dokumentenart:Artikel
Datum:2010
Institutionen:Wirtschaftswissenschaften > Institut für Wirtschaftsinformatik > Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik III - Business Engineering (Prof. Dr. Susanne Leist)
Themenverbund:Immobilien- und Kapitalmärkte
Identifikationsnummer:
WertTyp
10.1007/s10257-010-0128-2DOI
Stichwörter / Keywords:Six Sigma, business process, management method, services
Dewey-Dezimal-Klassifikation:300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft
Status:Veröffentlicht
Begutachtet:Ja, diese Version wurde begutachtet
An der Universität Regensburg entstanden:Ja
Eingebracht am:14 Mai 2010 06:35
Zuletzt geändert:08 Mrz 2017 08:26
Dokumenten-ID:14773
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