Go to content
UR Home

Die Bedeutung der Kinder- und Jugendliteratur für eine individualisierende Lese-Erziehung

Franz, Kurt (1983) Die Bedeutung der Kinder- und Jugendliteratur für eine individualisierende Lese-Erziehung. In: Die individuelle Förderung des Schülers (ABJ-Handbuch 1984). Arbeitsgemeinschaft Bayer. Junglehrer (ABJ) im Bayer. Lehrer- u. Lehrerinnenverb. (BLLV), München, pp. 103-120.

[img]
Preview
PDF
Download (2MB)
Date of publication of this fulltext: 28 Aug 2012 08:25

Export bibliographical data



Item type:Book section
Date:1983
Additional Information (public):Hg. Arbeitsgemeinschaft Bayer. Junglehrer (ABJ) im BLLV
Institutions:Languages and Literatures > Institut für Germanistik > Alumni or Retired Professors > Prof. Dr. Kurt Franz
Dewey Decimal Classification:800 Literature > 830 Literatures of Germanic languages
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Item ID:25779
Owner only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons