Go to content
UR Home

Möglichkeiten und Grenzen des Medieneinsatzes in Lehr-Lern-Prozessen

Stiller, Klaus D. (2001) Möglichkeiten und Grenzen des Medieneinsatzes in Lehr-Lern-Prozessen. In: Schweer, Martin K. W., (ed.) Aktuelle Aspekte medienpädagogischer Forschung: Interdisziplinäre Beiträge aus Forschung und Praxis. Westdeutscher Verlag, Wiesbaden, pp. 119-148. ISBN 3-531-13586-4.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Book section
Date:2001
Institutions:Psychology and Pedagogy > Institut für Psychologie > Alumni or Retired Professors > Lehrstuhl für Psychologie VI (Pädagogische Psychologie und Medienpsychologie) - Prof. Dr. Helmut Lukesch
Dewey Decimal Classification:100 Philosophy & psychology > 150 Psychology
Status:Published
Refereed:Yes, this version has been refereed
Created at the University of Regensburg:Yes
Item ID:2716
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons