Go to content
UR Home

Beratung in der Schule – ein vernachlässigter Teil im Bild des „Lehrers als Experte“

Strasser, Josef and Gruber, Hans (2013) Beratung in der Schule – ein vernachlässigter Teil im Bild des „Lehrers als Experte“. Empirische Pädagogik 27 (1), pp. 86-103.

[img]
Preview
PDF - Published Version
Download (7MB)
Date of publication of this fulltext: 16 Jan 2013 06:41

Export bibliographical data



Item type:Article
Date:June 2013
Institutions:Psychology and Pedagogy > Institut für Pädagogik > Lehrstuhl für Pädagogik III (Prof. Dr. Hans Gruber)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 370 Education
Status:Published
Refereed:Yes, this version has been refereed
Created at the University of Regensburg:Yes
Item ID:27281
Owner only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons