Go to content
UR Home

Zusammenhänge zwischen Lernstrategien und Lernerfolg beim computerbasierten Lernen

Stiller, Klaus D. (2001) Zusammenhänge zwischen Lernstrategien und Lernerfolg beim computerbasierten Lernen. In: 2. Tagung der Fachgruppe Medienpsychologie, 09. - 11.09.2001, Landau in der Pfalz. (Unpublished)

[img]
Preview
PDF
Download (81kB)
Date of publication of this fulltext: 05 Aug 2009 13:41

Export bibliographical data



Item type:Conference or workshop item (Poster)
Date:2001
Institutions:Psychology and Pedagogy > Institut für Psychologie > Alumni or Retired Professors > Lehrstuhl für Psychologie VI (Pädagogische Psychologie und Medienpsychologie) - Prof. Dr. Helmut Lukesch
Dewey Decimal Classification:100 Philosophy & psychology > 150 Psychology
Status:Unpublished
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Yes
Item ID:3031
Owner only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons