Go to content
UR Home

Studieren trotz Behinderungen: von barrierefreier Architektur zu moderner Computertechnik für Sehgeschädigte

Jauch, Monika and Vilsmeier, Markus (1993) Studieren trotz Behinderungen: von barrierefreier Architektur zu moderner Computertechnik für Sehgeschädigte. Regensburger Universitätszeitung 18 (3), pp. 1-3.

[img]
Preview
PDF
Download (513kB)
Date of publication of this fulltext: 05 Aug 2009 13:41

Export bibliographical data



Item type:Article
Date:May 1993
Institutions:Psychology and Pedagogy > Institut für Psychologie > Alumni or Retired Professors > Lehrstuhl für Psychologie VI (Pädagogische Psychologie und Medienpsychologie) - Prof. Dr. Helmut Lukesch
Dewey Decimal Classification:100 Philosophy & psychology > 150 Psychology
Status:Published
Refereed:Yes, this version has been refereed
Created at the University of Regensburg:Yes
Item ID:3126
Owner only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons