Go to content
UR Home

Nicht nur für das Leben lernen: Schulisches Lernen in der Spannung zwischen Innovieren und Konservieren

Seitz, Oskar (2000) Nicht nur für das Leben lernen: Schulisches Lernen in der Spannung zwischen Innovieren und Konservieren. Unterrichten, erziehen: u/e 19 (5), pp. 229-232.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item type:Article
Date:2000
Institutions:Psychology and Pedagogy > Institut für Psychologie > Alumni or Retired Professors > Lehrstuhl für Psychologie VI (Pädagogische Psychologie und Medienpsychologie) - Prof. Dr. Helmut Lukesch
Dewey Decimal Classification:100 Philosophy & psychology > 150 Psychology
Status:Published
Refereed:Yes, this version has been refereed
Created at the University of Regensburg:Yes
Item ID:3224
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons