Go to content
UR Home

Auswirkungen des Einsatzes von Humor in der Fernsehwerbung

Cichecka, Alexandra, Eiseler, Nicole, Niedernhuber, Julia, Preidel, Saskia and Zupfer, Ramona (2008) Auswirkungen des Einsatzes von Humor in der Fernsehwerbung. , Regensburg.

[img]
Preview
PDF
Download (264kB)
Date of publication of this fulltext: 05 Aug 2009 13:42

Other URL: http://www-cgi.uni-regensburg.de/Fakultaeten/Psychologie/Lukesch/downloads/forschung/Berichte/pwp_ws_2007_humor_fernsehwerbung.pdf


Export bibliographical data



Item type:Other
Date:2008
Institutions:Psychology and Pedagogy > Institut für Psychologie > Alumni or Retired Professors > Lehrstuhl für Psychologie VI (Pädagogische Psychologie und Medienpsychologie) - Prof. Dr. Helmut Lukesch
Dewey Decimal Classification:100 Philosophy & psychology > 150 Psychology
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Yes
Item ID:3367
Owner only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons