Startseite UR

Coaching for the PISA test

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-342791
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.34279
Brunner, M. ; Artelt, C. ; Krauss, Stefan ; Baumert, J.
[img]PDF
(450kB) - Nur für Mitarbeiter des Archivs
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 12 Aug 2016 09:35


Zusammenfassung

Coaching is known to improve student performance on tests with high personal relevance (“high-stakes tests”). We investigate whether the same holds for a test that has no personal relevance for the students taking it (“low-stakes test”). More specifically, we explore whether student performance on the reading and mathematics assessments of the OECD's Programme for International Student Assessment ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner