Go to content
UR Home

Der Einfluss der Aufgabenformulierung auf stochastische Performanz – Das “Drei-Türen-Problem”

Atmaca, S. and Krauss, Stefan (2001) Der Einfluss der Aufgabenformulierung auf stochastische Performanz – Das “Drei-Türen-Problem”. Stochastik in der Schule 21 (3), pp. 14-21.

Full text not available from this repository.

Other URL: http://www3.math.uni-paderborn.de/~agbiehler/sis/sisonline/struktur/jahrgang21-2001/heft3/2001-3_Atm_Kra.pdf


Export bibliographical data



Item type:Article
Date:2001
Institutions:Mathematics > Prof. Dr. Stefan Krauss
Dewey Decimal Classification:500 Science > 510 Mathematics
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Item ID:34284
Owner only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons