Startseite UR

A Meta-Analysis of the Long-Term Effects of Phonemic Awareness, Phonics, Fluency, and Reading Comprehension Interventions

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-356394
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.35639
Suggate, Sebastian
[img]
Vorschau
Lizenz: Allianz- bzw. Nationallizenz
PDF - Veröffentlichte Version
(394kB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 09 Mai 2017 11:35



Zusammenfassung

Much is known about short-termbut very little about the long-termeffects of reading interventions. To rectify this, a detailed analysis of follow-up effects as a function of intervention, sample, and methodological variables was conducted. A total of 71 intervention-control groups were selected (N = 8,161 at posttest) from studies reporting posttest and follow-up data (M = 11.17 months) for ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner