Anzahl der Einträge in dieser Kategorie: 96.
2024
2023
2022
Strotzer, Quirin D. ,
Kohl, Zacharias,
Anthofer, Judith M.,
Faltermeier, Rupert,
Schmidt, Nils O.,
Torka, Elisabeth,
Greenlee, Mark W. ,
Fellner, Claudia,
Schlaier, Juergen R. und
Beer, Anton L.
(2022)
Structural Connectivity Patterns of Side Effects Induced by Subthalamic Deep Brain Stimulation for Parkinson's Disease.
Brain Connectivity 12 (4), S. 374-384.
Volltext nicht vorhanden.
Colliot, Tiphaine,
Kiewra, Kenneth A.,
Luo, Linlin,
Flanigan, Abraham E.,
Lu, Junrong,
Kennedy, Carrie und
Black, Sheldon
(2022)
The effects of graphic organizer completeness and note-taking medium on computer-based learning.
Education and Information Technologies 27 (2), S. 2435-2456.
Volltext nicht vorhanden.
2021
2020
Hartung, Verena ,
Sarshar, Mustafa ,
Karle, Viktoria,
Shammas, Layal,
Rashid, Asarnusch ,
Roullier, Paul,
Eilers, Caroline,
Mäurer, Mathias,
Flachenecker, Peter,
Pfeifer, Klaus und
Tallner, Alexander
(2020)
Validity of Consumer Activity Monitors and an Algorithm Using Smartphone Data for Measuring Steps during Different Activity Types.
International Journal of Environmental Research and Public Health 17 (24), S. 9314.
Volltext nicht vorhanden.
2019
2018
2017
Knott, Christina,
Schilcher, Anita und
Stöger, Heidrun
(2017)
Entwicklung und Evaluation von Material zur Sprachförderung.
In:
"Blick zurück nach vorn" : Perspektiven für sprachliche Bildung in Lehrerbildung und Forschung.
Mercator-Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache, Köln, S. 48-52.
Volltext nicht vorhanden.
Stoeger, Heidrun,
Olszewski-Kubilius, Paula,
Subotnik, Rena F.,
Assouline, Susan,
McCoach, D. Betsy und
Ziegler, Albert
(2017)
Theoretical approaches, societal issues, and practical implications for school-based and extracurricular talent development: Outcomes of the Inaugural European–North American Summit on Talent Development (Part II).
High Ability Studies 28 (1), S. 1-6.
Volltext nicht vorhanden.
2016
2015
2014
Pronold-Günthner, Friederike,
Winkler-Theiß, Vera,
Wild, Johannes ,
Pissarek, Markus,
Sontag, Christine,
Schilcher, Anita,
Lichtinger, Ulrike und
Stöger, Heidrun
(2014)
Burg Adlerstein. Lehrerband zum Lesetraining.
Westermann, Braunschweig.
ISBN 978-3-14-162156-3.
Volltext nicht vorhanden.
Ziegler, Albert,
Stoeger, Heidrun,
Harder, Bettina ,
Park, Kyungbin,
Portešová, Šárka und
Porath, Marion
(2014)
Gender differences in mathematics and science: the role of the actiotope in determining individuals’ achievements and confidence in their own abilities.
High Ability Studies 25 (1), S. 35-51.
Volltext nicht vorhanden.
2013
2012
2011
2010
2008
1994
Diese Liste wurde erzeugt am Sun Dec 22 03:05:49 2024 CET.