Startseite UR

The Impact of Social Engagement on Customer Profitability - Insights from a Direct Banking Institution’s Online Customer Network

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-360128
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.36012
Felgenhauer, Annette ; Klier, Julia ; Klier, Mathias ; Lindner, Georg
[img]
Vorschau
PDF
(735kB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 25 Jul 2017 07:36


Zusammenfassung

The digital transformation leads to an enormous change in the customer-firm relationship. Recently launched firm-sponsored online customer networks enable customers to actively interact with the company and other customers in form of social engagement activities like asking and answering questions or receiving feedback. Despite the increasing importance of online customer networks, existing ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner