Startseite UR

General and Special Education Teachers' Perceptions of Teamwork in inclusive Classrooms at Elementary and Secondary Schools

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-437344
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.43734
Gebhardt, Markus ; Schwab, S. ; Krammer, M. ; Gegenfurtner, Andreas
[img]
Vorschau
PDF
(181kB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 21 Sep 2020 11:38


Zusammenfassung

In inclusive classrooms teamwork and collaboration between general teachers and special education teachers are among the most important factors for student achievement. Yet, to date, little evidence exists on how teacher collaboration is implemented and whether general and special education teachers value their collaboration equally. The current study analyzes teacher collaboration in inclusive ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner