Startseite UR

Progress Monitoring in Primary Education using Levumi: A Case Study

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-439090
Mühling, A. ; Jungjohann, Jana ; Gebhardt, Markus
[img]
Vorschau
PDF
(269kB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 19 Okt 2020 10:42


Zusammenfassung

We present, as a case study, the web-based platform Levumi that enables teachers to easily monitor learning progressions of children with a focus on elementary skills in reading, writing, and mathematics. Curriculumbased measurements are used that can be administered economically in short time and - in many parts - in parallel for multiple children. The system is built around exchanging data ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner