Startseite UR

COMPARISON OF TOPIC MODELLING TECHNIQUES IN MARKETING - RESULTS FROM AN ANALYSIS OF DISTINCTIVE USE CASES

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-460399
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.46039
Wörner, Janik ; Konadl, Daniel ; Schmid, Isabel ; Leist, Susanne
[img]
Vorschau
PDF
(1MB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 18 Jun 2021 04:33


Zusammenfassung

Currently, topic modelling is an effective analytical tool for the automated investigation of text data. However, identifying the underlying topics is still a challenging task that is dependent on the selection of the proper technique. Moreover, due to the considerable number of topic modelling techniques reported in the literature, uncertainty about the application of the techniques arises for ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner