Startseite UR

Automated identification of different lead users regarding the innovation process

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-527021
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.52702
Schmid, Isabel ; Wörner, Janik ; Leist, Susanne
[img]Lizenz: Creative Commons Namensnennung 4.0 International
PDF - Veröffentlichte Version
(1MB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 02 Aug 2022 12:19

Diese Publikation ist Teil des DEAL-Vertrags mit Springer.


Zusammenfassung

Lead users are often established in an organizational innovation process to attenuate the difficulties a company faces, such as high costs or the obscurity of customers' needs. But to benefit from these lead users a major challenge is to characterize and identify them especially in the fast-moving world of social media. Therefore, we aim to design a tool to identify lead users automatically for ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner