Startseite UR

Assessing Heterogeneity in Students’ Visual Judgment: Model-Based Partitioning of Image Rankings

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-529336
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.52933
Tallon, Miles ; Greenlee, Mark W. ; Wagner, Ernst ; Rakoczy, Katrin ; Wiedermann, Wolfgang ; Frick, Ulrich
[img]Lizenz: Creative Commons Namensnennung 4.0 International
PDF - Veröffentlichte Version
(2MB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 29 Sep 2022 04:58



Zusammenfassung

Differences in the ability of students to judge images can be assessed by analyzing the individual preference order (ranking) of images. To gain insights into potential heterogeneity in judgement of visual abstraction among students, we combine Bradley-Terry preference modeling and model-based recursive partitioning. In an experiment a sample of 1,020 high-school students ranked five sets of ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner