Startseite UR

Dropping out of an online mentoring program for girls in STEM: A longitudinal study on the dynamically changing risk for premature match closure

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-540831
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.54083
Uebler, Claudia ; Emmerdinger, Kathrin J. ; Ziegler, Albert ; Stoeger, Heidrun
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 19 Apr 2023 04:27

Diese Publikation ist Teil des DEAL-Vertrags mit Wiley.


Zusammenfassung

Premature closure of mentoring relationships decreases positive effects of mentoring or can even lead to negative effects for mentees. Past studies retrospectively investigated mechanisms of premature match closure. However, a deeper understanding of the dynamics that lead to premature match closure is still missing. In our study, we longitudinally examined the preprogram characteristics, program ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner