Startseite UR

Long-term Sequential and Temporal Dynamics in Online Consumer Ratings

DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.54351
Heinrich, Bernd ; Hollnberger, Theresa ; Hopf, Marcus ; Schiller, Alexander
[img]PDF
(834kB) - Nur für Mitarbeiter des Archivs
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 12 Jun 2023 08:52


Zusammenfassung

Online consumer ratings provide important feedback for businesses and yield essential purchase information for consumers. Extant literature has recognized the importance of sequential and temporal dynamics of consumer ratings, but has shed light upon short-term dynamics (e.g., an initial decreasing rating trend) and lacks analyses of long-term dynamics. Existing findings thus cannot explain these ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner