Startseite UR

Multifaceted Buyer and Seller Relationships in the Telecommunications Services Industry

Dowling, Michael (1995) Multifaceted Buyer and Seller Relationships in the Telecommunications Services Industry. Industrial and Corporate Change 4 (4), S. 777-785.

Im Publikationsserver gibt es leider keinen Volltext zu diesem Eintrag.

Zum Artikel beim Verlag (über DOI)


Zusammenfassung

This paper analyzes an increasingly common type of complex relationship faced by telecommunications firms: a situation in which a major competitor is also an important supplier, buyer or partner (a ‘multifaceted relationship’). Based on interview data from several firms and descriptions of other such relationships in the business press, different kinds of multifaceted relationships are defined, ...

plus


Bibliographische Daten exportieren



Dokumentenart:Artikel
Datum:1995
Institutionen:Wirtschaftswissenschaften > Institut für Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Innovations- und Technologiemanagement (Prof. Dr. Michael Dowling)
Identifikationsnummer:
WertTyp
10.1093/icc/4.4.777DOI
Dewey-Dezimal-Klassifikation:300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft
Status:Veröffentlicht
Begutachtet:Ja, diese Version wurde begutachtet
An der Universität Regensburg entstanden:Ja
Eingebracht am:16 Apr 2009 12:53
Zuletzt geändert:08 Mrz 2017 08:21
Dokumenten-ID:7068
Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de

Dissertationen: dissertationen@ur.de

Forschungsdaten: daten@ur.de

Ansprechpartner