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Evaluating Electronic Word-of-Mouth in the Age of Large Language Models – Contributions to Explanatory Models and Explainable AI Approaches for Online Consumer Reviews

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-779166
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.77916
Binder, Markus
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 31 Okt 2025 08:25


Zusammenfassung (Englisch)

The importance of online consumer reviews for the success of products and services is widely recognized. That is, research has shown that online consumer reviews considerably impact sales of businesses. Online consumer reviews contain valuable information not only in structural form such as star ratings, but especially in the review texts. To utilize this textual information for actionable ...

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Übersetzung der Zusammenfassung (Deutsch)

Die Bedeutung von Online-Kundenrezensionen für den Erfolg von Produkten und Dienstleistungen ist weithin anerkannt. Die Forschung hat gezeigt, dass Online-Kundenrezensionen den Umsatz von Unternehmen erheblich beeinflussen. Diese Rezensionen enthalten wertvolle Informationen nicht nur in strukturierter Form, wie zum Beispiel Sternebewertungen, sondern insbesondere in den Reviewtexten. Um diese ...

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